Szállítással kapcsolatos kérdések:

Hogyan kapom meg a megrendelt terméket/termékeket?

A webáruházon keresztül leadott rendeléseket GLS futárszolgálattal tudjuk szállítani. Lehetőség van
személyes átvételre is a 4235 Biri Rákóczi utca 41. szám alatti telephelyen előre egyeztetett
időpontban.

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket/termékeket?

Ha a termék raktáron van a megrendeléstől számítva 1-3 munkanap a szállítás. Ha nincs raktáron a
megrendelt termék a beszerzési idő terméktől függően 1-7 munkanap között van és a termék
beérkezése után történik a szállítás, de erről minden esetben e-mailben tájékoztatjuk Önt.

Több termék vásárlása esetén, ha az egyik termék nincs raktáron lehet-e külön kérni a szállítást és ebben az esetben több szállítási díjat számolnak fel?

Van rá lehetőség, hogy a megrendelt, raktáron lévő termékeket elküldjük Önnek, a később beérkező
többi terméket pedig a beérkezés után szállítjuk. Ebben az esetben egy szállítási díjat számolunk fel.

Külföldre vállalnak-e szállítást?

Külföldi címre történő szállítást nem áll módunkban teljesíteni.

Meghatározott időpontra szeretném kérni a megrendelt terméket. Van erre lehetőség, és hol tudom ezt jelezni?

Természetesen van rá lehetőség. A megjegyzés rovatban tudja ezt jelezni nekünk, vagy a rendelés
leadása után e-mailben. Ha bármi probléma merülne fel a szállítással kapcsolatban kollégánk
haladéktalanul felveszi Önnel a kapcsolatot.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések:

Milyen módon tudom a megrendelt termékeket kifizetni?

A web áruházon keresztül leadott rendeléseket fizetheti előreutalással, bankkártyával, utánvétes
fizetéssel vagy a helyszíni átvétel esetén készpénzben vagy bankkártyával. Utánvétes fizetés esetén a
csomag díját a futárnak kell készpénzben fizetni.

Mennyi a szállítási díj?

Az aktuális szállítási díjakról tájékozódjon a Szállítási és Fizetési feltételek menüpont alatt.

Bankkártyával tudok fizetni?

Igen, akár helyszíni átvétel esetén is.

Mérettel kapcsolatos kérdések:

Ha bizonytalan vagyok, milyen méretű terméket válasszak mi a teendő?

A webáruházban található minden ruházati termékeknél megtalálja az adott termékre vonatkozó
méretet centiméterben. A mérettáblázat menüpontban találja a segédletet, hogyan kell méretet
venni. Lábbelik és kesztyűk esetén szintén a mérettáblázat menüben talál méret információkat
centiméterben.
Amennyiben kiválasztotta a megrendelni kívánt terméket, de nem tudja eldönteni, hogy melyik
méret lesz Önnek megfelelő, kérjük a mérésének megfelelően inkább a nagyobb méretet válassza,
vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a +3670-944-8607 telefonszámon és mi szívesen segítünk Önnek
a döntésben.

Ha a megrendelt termék mérete mégsem jó van lehetőség cserélni?

Természetesen igen. Ha méretcsere igénye van, mindenképpen vegye fel a kapcsolatot
ügyfélszolgálatunkkal a +3670-944-8607 telefonszámon és kollégánk készséggel áll a rendelkezésére.

Garanciával kapcsolatos kérdések:

Mennyi garancia van a termékekre?

A védőlábbelik esetén fél év garanciát tudunk biztosítani. Ha ezalatt az idő alatt a termékkel
bármilyen probléma van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a +3670-944-8607
telefonszámon és kollégánk készséggel áll a rendelkezésére.

Mi a teendő garanciális probléma esetén?

Amennyiben garanciális probléma van a termékkel, először vegye fel a kapcsolatot az
ügyfélszolgálatunkkal a +3670-944-8607 telefonszámon, majd töltse ki a garanciális jegyzőkönyvet és
küldje vissza nekünk a problémás termékkel együtt. Mi a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30
napon belül elbíráljuk az esetet és értesítjük a döntésről.

Egyéb kérdések:

Leadtam a rendelésem a web áruházon keresztül, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Ebben az esetben regisztrálták a rendelésem?

Kérjük, nézze meg a spam vagy levélszemét mappát is az e-mail fiókjában, mert előfordulhat, hogy
oda kerül a visszaigazoló e-mail. Ha mégsem találja, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a
+3670-944-8607 telefonszámon és kollégánk készséggel áll a rendelkezésére.

Sérült terméket kaptam. Mi a teendő?

Ha a csomag átvételekor látja, hogy sérült a csomagolás ragaszkodjon hozzá, hogy a futár előtt
bontsa ki a csomagot. Ha a termék sérült, a futárnak fel kell vennie egy jegyzőkönyvet. És ebben az
esetben nem köteles átvenni a csomagot. Ha a futár távozása után veszi észre a termék sérülést,
készítsen róla fényképet és e-mailben küldje azt el nekünk az elérhetőségével együtt. Amint a
reklamáció feldolgozásra kerül, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Nem azt kaptam, amit rendeltem. Ebben az esetben mi a teendő?

Ebben az esetben a terméket előzetes egyeztetés után küldje vissza és mi garantáljuk annak cseréjét
a megfelelő termékre.

Ha nem tetszik a megrendelt termék és nem szeretnék helyette csereterméket kérni, visszaküldhetem?

Természetesen igen, a vásárlástól 14 napon belül indok nélkül elállhat. Ebben az esetben jelezze e-
mailben az info@ejex.hu e-mailcímen vagy a +36709448607 telefonszámon a vásárlástól való elállási
szándékát, töltse ki az Elállási szándéknyilatkozatot és küldje vissza a terméket. Amint megkaptuk a
terméket átnézzük, és ha mindent rendben találunk, visszautaljuk a vételárát.